Friday, April 30, 2010

::. Hati dah melayang ~ .::

Hehe.. hati dah melayang.. melayang ke mana?
melayang pi Kedah, pi Penang, pi CH!!
jasad jer ada kat opis skang ni.. tp jiwa dh merayap merata tempat.
ekceli pagi2 esok kitorg akan berangkat blk Jitra, Kedah.. tgk Tok..
lama wooo tak blk sana.. last skali time arwah Wan meninggal awal thn 2005.
now 2010.. lama tuuuu..
so, esok bertolak la kami anak beranak + emak + angah blk Jitra..
stay sana 2 ari.. pstu isnin pegi Penang plak, melawat sedara kat sana..
n than the next day, nak pegi Cameron Highlands plak..
FYI, ini ler 1st time saya nk menjejak kaki kat sana.. haha, sadis tul.. tak penah pi CH. tu yg teruja semacam tuh.
tp tak lama pun dok sana.. stay 1 mlm jer. 5hb blk KL, esoknye keje.
huhu.. nk buat camno.. kang cuti lama2, bos angin kus2 plak.
tp yg penting.. tetap rasa hepi dpt pegi!
dlm kepala dh list mcm2 nk beli..
blk Kedah, wajib beli ikan pekasam! bnyk2 ikan pekasam, ikan pekasam kat Jitra jer la yg menjadi pojaan hatikuuu. ikan pekasam lain mmg tak leh lawan la. Kalo dulu arwah Wan yg slalu bwk kalo dia dtg KL.. now, dah tak de sape nk tlg bwk.. :(
Pastu.. pi Penang.. nak cari jeruk.. hehehe
Pastu pi CH, nk beli segala benda yg ada kaitan ngan strawberry (nak balas dendam, sbb time ngidam ari tu tak dpt. ngeh ngeh ngeh...)

harap2 perjalanan kami pegi & blk dlm keadaan selamat.. aminnn

3 comments:

Siti said...

wahhh..sonoknya jln2.....huhu...nak pesan ikan pekasam yer....jgn lupa tau..dah lama tak makan ni..duk terliur dah.

Noza said...

oret ct... I'allah kalo ada.. hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

best tuuu...
upload picca cameron okeh..
lama udh x kesana..
nk kena pujuk hubby ke situ lg la..
best woooo.. sejuuuuukkk.. =D