Monday, May 11, 2009

::. Kek 4 Mother's Day .::








Sempena Mother's Day, officer kat opis ni mintak buatkn dia kek..
so, ari jumaat mlm tu bertungkus lumus ler aku kat dapo smpai ke pagi dok siapkn order dia ni.
pstu Nieza dr Mama Club pun ada order jugak kek.. total sume 8 bijik kene siapkn.
tp sungguh ler aku ni zero knowladge bab bisnes ni..
nk letak harga tinggi skit, tak smpai ati.. huhu
ntah ada ke tak untung aku buat kek ni.
main bantai jer charge.. haha..
lps ni kene study betul2 ar klu nk charge harga..
patut ke tak sebijik kek tu aku charge 15 hengget??
patut ke tak patut? tak patut ke patut??
hailaaa.. penin dok pk..
skali pk, mcm ok.. (ye la.. utk aku yg baru nk berjinak dlm dunia bakery ni..)
2 kali pk, mcm tak berbaloi jer.. dgn tak tido mlm, dgn sakit2 pinggang ni. huhu..
tp apa2 pun dh lps pun sume tu.. kek tu pun agaknye dh slamat dihadam oleh perut2 mereka yg mkn tu. :p
harap sume puas ati..
aku pun halalkn jer semua penat lelah aku tu..
harap2 lps ni makin murah rezeki utk aku terus serius buat home bisnes ni. aminnnnn

2 comments:

FiDa@aMiDa said...

salam noza

wah dah start bisness kek mcm anna..Tahniah!! semoga murah rezeki noza sekeluarga..

kek RM15 murah sgt tu..kena amik kira masa, tenaga, elektrik+gas yg digunakan, bahan2 semua hehehhe

lepas ni kena upkan sket hege kek tu :) good luck

sinar.hawa said...

mekasih tukang wat kek sna.....tp dgn itu jugak say dh buat anda untung...trus dpt order dr org katering...dan jugak anak buah DZ nk gak kek camtu pd bulan Nov ni....& my cousin dh booking utk jun thn 2010....