Tuesday, January 26, 2010

::. Back 2 work .::

Akhirnyaaa.. habis la sudah honeymoon aku selama 2 bln. Ari ni start keje, dan ari ni jugak ler kepala aku start sakit. adoii.. dh lama tak ngadap keje2, skali ngadap smpai skarang kpla dok denyut. meja kat opis tu dh semak samun. tgk pun penin. tak tau nk start keje dr mana dulu.
tak pe.. slow2 setel.. lgpun lg 4 bulan jer nak ngadap keje2 kat situ, lps tu memasing bwk ler haluan sendiri.. DOR tinggal sejarah jer nnt.. huhu.. syahdu sungguh la nk berpisah ngan mmber2, ngan kerusi meja, pc, sofa2, pantry, toilet..
kat mana aku nk posting lps ni? aku pun tak de idea.. apa2 pun tggu surat option suruhanjaya tu dulu.. kalo rasa berbaloi-baloi, aku accept.. tak berbaloi kalu.. cari ler tempat lain.
aduyaiii.. bertambah penin bile pk.

nota kaki: tgh aku senang lenang bertenet, asbend ku buat keje umah.. dia basuh pinggan, dia sidai baju, dia kemas.. luv u la honey. muah! muah! iron baju rajin tak? (^_^)

No comments: