Thursday, March 5, 2009

::. TAG dr CT lg .::

semalam baru clearkn sume tag, tup2 ari ni CT bg lg.. saje jer ekk dera org sakit gigi.. hehe

1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yours

huhu.. mcm susah jer nk jwb soklan ni. lama ni dok pk, mcm nk jwb soklan karangan utk SPM. ekeke...

1- tingin nk laptop.. pstu nk pasang line tenet kat umah. senang skit, time cuti pun leh bertenet. hehe..

2- nak tepon sony ericsson yg paling canggih, paling latest.

3- nak camera canon D70/D60.

4- nak penuhkan dapo dgn segala alatan bakery.. klu bleh nk buat 1 sudut dapo tu khas utk bakery jer.. ada oven beso.. ada mixer beso.. ada meja khas tuk buat deco cake.. pendek kata, lengkap ler sume. tak yah susah2 nk gi cari kat kedai dh.

5- dpt pakej pcutian gi mana2.. klu dpt gi gold cost best gak ni. huhu..

6- sama mcm ct.. nk bb boy.. tingin nk tgk anak versi lelaki plak. hik hik..

7- tingin gak nk gi umrah.. bestnye klu dpt pegi sana.. herm..

8- tetiba asbend ckp, "ayg, sempena umo ayg dh 26thn ni.. thn depan ayg benti keje jer la ek. dok umah, jg anak2.. biarla honey keje sorg, nnt honey bg duit banjer kat ayg skit." yahooooooooooo!!! jgn kata thn dpn, bulan dpn pun ayg sanggup benti keje honey.. wakaka.

9- dpt kete cooper s.. mesti cute jer bile bwk. hua hua hua..

10- dpt berita bos kene tukar pegi kementerian lain. alhamdulillah... ni lar adiah yg ditunggu2. penat dh jaga bos yg 1001 cerewet ni. (naya jer klu dia dpt tau PA dia ni camni.. kui kui kui)

herm.. tu jer la..
memula masa nk buat td mcm susah jer nk pk.
skali dh start berangan, mcm tak cukup ler plak 10 list ni. hahaha...

::. Kenapa gigi perlu sakit? .::

huwaaaa waaaaa waaaaa! sakit gigiiiii.. tak suka tul la bile sakit camni. ilang nikmat nk mkn. huhu..
seksa tul bile gigi bongsu ni asik wat hal.. nk tumbuh tu, tumbuh jer la. jgn ler dok sakit2. adoii..
ikutkn ati nk jer pegi klinik gigi, buang gigi ni. tp.. takutttttt..
camne lar nk buang fobia takut doc gigi nih.
rasa2 last jmpe doc gigi form 5 kot. tu pun sbb klinik bergerak yg slalu dtg skolah tu.
uih.. lama dh tu..
nk buek camno.. dh mmg spesis takutkn doc gigi. hehhe..
tp, harap2 1 ari nnt terbukak ler pintu ati ni nk pegi klinik gigi. tak tahan dh ni.. huwaaaaaa!
Noza.. beranikn diri.. tak matinyer takat cabut gigi tu.. abis2 pun sakit ler dlm 2-3 ari.. wakakaka..
tak beri perangsang tul lar ati ni.. otak ckp pegi jer.. ati lak dok pk bukan2.
klu ler bleh mintak doc tu pengsankn diri ni, pstu baru cabut gigi, mesti bestkan.. hermm..

Wednesday, March 4, 2009

::. TAG dr Wanli lg .::

ada lg 1 tag dr wanli..
alang2 mood update blog tak ilang lg, baik buat terus.
lps ni tak tau pulak bape lama nk tinggalkn umah ni. ekeke..

For all you married people out there! Tag your married friends that you want to know about.
-----------------------------------------------------------------------------
When was your engagement? 27 OCT 2002

When is your marriage anniversary? 6 DEC

How long have you known your spouse? 7 YEARS

How long did you date before you got engaged? 8 MONTHS

Where did you meet your spouse? AMBANK (M) BHD, BDR COUNTRY HOMES

What is your spouse’s full name? MUHAMMAD DARBI MALIK

Do you have any children? YES

How many? 2

Do you have any pets? NO

Do you own or rent? OWN

Do you live in the country, city/town? TOWN

What is your favorite activity you do together? WINDOW SHOPPING

Do you have a favorite vacation spot? GENTING HIGHLAND

How many siblings do you have including in-laws? 11

What mosque do you attend? AS-SADIQIN, BDR TASIK PUTERI RAWANG

Is this the mosque you got marrried in? YES

What town is your current address? RAWANG

Do you work or stay home? WORKING

Where did you go for your honeymoon? GENTING HIGHLAND

Leave a piece of marriage advice: SLALU2 LER CKP RINDU.. SYG.. SBLM LETAK TEPON, EMMUAH EMMUAH DULU. Hik hik..

::. My Cuppies .::




semalam sehari suntuk gi blaja deco cup cake..
1st time tu redah sorang2 gi Subang Jaya.. naik bas, naik comuter, naik cab.. huhu..
1st time ler jugak naik cab sensorang.. dh lurus bendul sgt, smpai tambang cab pun kene tipu.
konon nk gi sana jln jemmed giler.. tp bile lalu, aikk.. elok jer kosong jln. hampeh tul..
dr stesen komuter nk gi umah Kak June kene byr tmbang cab 15 hengget..
tp bila blk, panggil cab dtg amik kat umah Kak June pegi ke stesen komuter tu, kene RM5.70 jer..
huii.. bnyk tul beza.
tp sbb nak nuntut ilmu pnye pasal, lautan api pun sanggup ku redah. cheewahh!
sblm ni dok buat jugak cuppies, tp design yg simple2 jer la.
tetiap ari dok belek blog org yg terer deco cake ni, ape lg.. menyuntik semangat ler nk pndai jugak. hehe..
kebetulan adik ipar nk kawin nnt, pstu member2 pun ada yg dok tempah, tu yg teruja nk gi blaja tu.
apa2 pun tima kasih banyak kat sifoo.. Kak June yg sabo mengajar daku yg keras tangan ni. hehe..
lps ni rasa lg confident ler klu nk amik tempahan pun.
so kawan2.. klu nk tempah, jgn malu2 tnye ekkk..
dijamin puas ati! ahaks..






::. Award from CT .::




akhirnye.. ari ni baru amik award dr ct ni. kui kui kui..


tenkiu ekk ct..




::. TAG from wanli .::

wanli.. sori ekk lmbt amik tag..

Therules:It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours and tag twenty people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question. Have fun! Don't forget to post it!
--------------------------------------<@ @>-----------------------------------
1. What is your name: SITI NOOR NAZARIAH

2. Four letter word: SHHH...

3. A boy's name: SHAZAMER (aku penah admire ngan budak laki ni time form 2. hik hik)

4. A girl's name: SOFEA

5. An occupation: SECRETARY

6. A color: SATIN WHITE

7. Something you'll wear: SEPENDER (wakakaka tu jer yg terlintas kat otak ni.)

8. A food : SOTONG GORENG TEPUNG

9. Something found in the bathroom: SYAMPOO

10. A place: SERI GOMBAK (tempat aku habiskn zaman remaja.. mcm2 kenangan adaaaa)

11. A reason for being late: SLEEPY (hehehe..)

12. Something you'd shout: SHUT UPPPPPP!

13. A movie title: SAYANG U CAN DANCE (movie yg tak mungkin akan aku tgk. ekeke)

14. Something you drink: SIRAP

15. A musical group: SPICE GIRLS

16. An animal: SNAKE (menatang yg paling aku geli.. eeeiii )

17. A street: SULTAN HISHAMUDDIN (jln dimana terletaknya opis aku..)

18. A type of car: cooper S.. (ada S jugak kan? hehe..)

19. The title of a song: SAYANG SAYANG (lagu feberet anak2 aku nih..)

mana pegi ingatanku??

hehe.. dh lama tak update blog ni. rasa2 dh bersarang ke blum ekk..
bukan tak nk update.. asik ler bz.. tp time ada masa, tak de mood la plak nk update.
abih tu nk buat camno..
tadi konon2 nk create blog baru.. skali ilang ingatan la plak camne nk buat.
nk tuka layout lupe, nk buat itu lupe, ini lupe..
haiiyaa.. manyak susah.
last2 decide, stick to one blog jer la.. huhu
bukan ape.. konon nk asingkn, blog ni utk santai.. blog tu utk bisnes.. ekeke..
tp pk2, sedangkn 1 umah ni pun berkurun nk update.. smpai dh berhabuk, bersawang.
ada ati nk buat bnyk blog.. kui kui kui
jap gi nk masukkn entry yg dh berkurun simpan dlm pc..
tp... otak ni dok musykil lg.. awat ler ingatan ni lemah sgt..
tak kan sebab urat putus kot. baru anak 2.. huhu..